Je favoriete eten,
thuis bezorgd.

FoodDrop bezorgt maaltijden van de de beste restaurants uit de buurt bij jou thuis en op locatie.

Veel gestelde vragen

Wat zijn jullie openingstijden?

We bezorgen elke dag van 11:00 uur ’s ochtends tot 21:00 uur ’s avonds in Groningen, zelfs als het regent, sneeuwt of vriest! Wel is de veiligheid van onze Droppers zeer belangrijk voor ons, daarom zijn wij soms genoodzaakt de bezorgafstand omlaag te zetten waardoor jouw favoriete restaurant misschien net buiten de bezorgafstand valt.  Feestdagen uitgezonderd.

Hoe snel bezorgen jullie mijn bestelling?

Zo snel mogelijk tenzij anders aangegeven. We streven er naar om jouw bestelling altijd binnen 45 minuten bij jou thuis of op locatie te bezorgen.

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Helaas is het niet mogelijk om telefonisch te bestellen omdat we niet met contanten werken. Bestel dus via fooddrop.nl bij jouw favoriete restaurant en betaal via iDeal, PayPal of creditcard.

Hoe kan ik betalen?

Betalen doe je bij ons via iDeal, PayPal of creditcard.

Hoe vervoeren jullie mijn bestelling?

Bij FoodDrop doen we alles op de fiets, beter voor het milieu, onze Droppers en jouw order. Dit doen we in speciale tassen waar je eten goed in warm gehouden wordt of koud natuurlijk!

Waarom doen jullie alles op de fiets?

Groningen is fietsstad nummer 1 en daar zijn we trots op! We hebben er daarom voor gekozen om alles op de fiets te doen, want zo zijn we vaak sneller dan met de auto of op de scooter. Daarnaast is fietsen een stuk beter voor het milieu en voor de conditie van onze Droppers.

Doen jullie aan een minimaal orderbedrag?

We werken niet met een minimum orderbedrag, want we vinden dat je ook een simpel broodje moet kunnen laten bezorgen. Wél vragen we een kleine toeslag onder een bepaald bedrag.

Kan ik mijn allergieën opgeven?

Ja! Wanneer je ergens allergisch voor bent kun je dat aangeven in de ‘comment’ tijdens het plaatsen van jouw bestelling. Zo zien wij en het restaurant dat je een allergie ergens voor hebt!

Wat te doen als er iets misgaat?

Mist er iets in jouw ontvangen bestelling of heb je andere vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice! Je kunt ons bellen op +31 (0)85 01 60 466 of mailen naar info@fooddrop.nl.

Tijd om te bestellen?

FoodDrop bezorgt de beste maaltijden uit de buurt thuis en op locatie.